23 de desembre del 2008

MOLT D'ANYS!!

En aquestes dates tant assenyalades una va fer recapitulació del que ha donat de si l'any que està apunt d'acabar i a la conclusió que arriba una és que encara me les he arreglat prou bé per sobreviure un any més entre la uni, el cole fent de monitora i en la meva vida social en general

Potser el més fotut de tot és el tirar-se les vacances tancades en una biblioteca estudiant per exàmens que comencen dia 7 de gener (només escriure-ho em venen ganes de plorar...)

Aprofito el descans en una sessió maratoniana a la biblio del campus nord per desitjar-vos a tots (els que conegui xk sinó seria hipocresia al 100%) que passeu unes molt bones festes en particular i vacances en general. Que desconecteu de al rutina, us trobeu amb la familia, amics i gent que voleu tenir aprop vostre i passar-ho d'allò més bé menjant i xerrant en les llargues "sobretaules" del dinar que duren fins el sopar (i les del sopar ja ni te cuento...) i també desitjo que un bon 2009 i que els reis i Papa Noël us duguin moltes coses!!

Jo he de tornar a l'estudi però us deixo amb una nadala perquè us empapeu d'esperit nadalenc
A cuidarse més que mai!!


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones festes a tu també Olga!
Que passis les "vacances" el millor possible i desconnectis una mica de COM's, PVA, Xarxes, Economia... per gaudir dels teus i dels regalets que et facin :).
Bon viatge i un petonàs maca!

Anònim ha dit...

ola collona!! lo dels regals de reis va per mi!??

sas k? estic super ilusionada, perk una noia molt molt simpatica de la universidad m'ha dit que els reis a ca seua em portaran la psp!!! amb molts de jocs...

si vols ja te la deixare i el millor de tot! ens podrem intercanviar jocs!!!

vagi b!!! ptns!

bon nadal

Elías ha dit...

Bones festes desde Asturias!

No nos quejemos tanto de estudiar y de que los días nos dan para poco...asumamos que vivimos mejor que la media y que echaremos de menos la vida universitaria.
Carpe diem!

Feliz Navidad Olga!!

abrazos,
Elías

Anònim ha dit...

nyeeeeeeeeeeee

de què em sona la cançó aquesta tan molona??? :D

jisjisjisjisjis

ole ole, i que la rumba no ens abandoni en tot el 2009!

àngela

Anònim ha dit...

Olgaaaa!!!

Molt Bon Nadal a tu també, que encara que entre estudi i estudi nosaltres també el disfrutem, d'una altra manera pero... es el que hi ha algun dia quan guanyem mooooooooolts dies ens en riurem :D jejeje!!!

Bones festes i feliç any nou!!!

Ah.. i a veure que ens porten els reis eh... ;) estic entusiasmadaaa!!!

Vagi bé!!!

Anònim ha dit...

OLGAAAAAAAAAAAA!! xk comences examnes el meu cumple??!!!
bones festes a tu tb wapa!i a vere k et cau x papa noel!(xk a mi res... ja tu dic ara....^^u)
ens veiem x fer un cafe kuan tornis, eh?!
MUUUUUUUUUUUACKS!!
Mar

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó