14 de desembre del 2008

Com aconseguir una ciutat per tu¿?

Molt fàcil.
Per tenir la ciutat per tu soleta l'únic que ha de passar és que hi hagi un partit de futbol que paralitzi la ciutat. I si això li sumes una miqueta de fred i pluja el resultat són tots els carrers per tu.

Com haurem pogut deduir ahir no vaig estar massa pel partit de futbol. Vaig aprofitar la tarda per fer una mica de feina i kedar per anar a prendre alguna cosa amb una amiga (una excusa com qualsevol altre per veure'ns i xerrar una estona)

La màgia de la nit va venir després quan ens vam despedir. Per tornar a casa tenia 2 opcions: o agafar el metro que tenia una parada allà mateix i fer tota la línia (per que no sigui de barcelona ho traduiré en pujar a un metro i tirarti mitja hora de rellotge) o caminar uns 15 minuts per agafar un altre metro pero amb la diferència que amb aquest només serien 3 parades.

Vaig decidir caminar una mica. Deurien ser les 10:30 de la nit quan vaig començar la passajada. Plovia pero jo no tenia fred perquè m'havia begut una cervesa i una de les mil rareses del meu cos es que si bec alguna beguda alcoholica no em pregunteu perquè pero no tinc fred.

Així que vaig anar tirant per una ciutat deserta però sabia que no em podria passar res perquè només eren les 10 de la nit i tothom estava reunit amb el gran partit. Bé, tothom tothom no ja que durant el trajecte em vaig anar trobant en reduits grups de gent que feia el mateix que jo. Curiosament aquests grups no superaven les 2 persones i tot eren dones. Misteris de la societat que no sé si arribaré a entendre mai.

El que em quedo d'aquesta nit passada és al molt bona conversa que vaig tenir i la sensació de tenir una ciutat a la meva entera disposició. Ara entenc perquè hi ha gent que creu amb la màgia del futbol

A cuidarse!!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó