1 de gener del 2009

Començant l'any amb moooolt bon peu

Dia de resaca?

A mi m'ha tocat dia familiar. A la taula dels "nens" 3 de 6 (entre els quals jo no hi sóc) tenien si que en tenien i son i cansament i jo que sé quantes coses més. Però s'ho havien passat bé. Un es va colar a una festa, l'altre la va muntar a un sòtan de casa un amic i el tercer personatge va pulular per Palma de bar en bar.


I els altres 3 perquè no teniem resaca? Doncs és senzill: un només té 11 anys (seria greu si ja tingués resaca). L'altre al igual que jo no tenia pla per sortir i ens vam quedar a caseta veient com la gent revantava els petards dins la seva pròpia terrassa (no sé com però no van ser necessari bombers)

Pero per trist el meu panorama. Em va agafar un tall de digestió a mitja tarda i no vaig poder sopar. Aquesta foto és del meu plat a les 12 i mitja de la nit. Per posar-se a plorar, ara que per seguir trencant motllos a mi em va pillar per riure.

I ara només queda començar a pensar amb els exàmens. mmmmmmmmmmmm... tot un planazo

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pensa també en la festa de després, així no ho veuràs tot tan negre. El 16/19 celebrem cap d'any de nou si vols ;)

Ja fas bé en pensar en els exàmens, no em facis cas a mí, que així em va...

Ens veiem. Que vagi bé!

Sinfin ha dit...

LO COMPRO!!
celebrar cap d'any el 16 i 19 :)

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó