2 de desembre del 2008

Preparant les festes


No us emocioneu. Quan dic preparant les festes em refereixo a les de Nadal, no la que us pegareu aquest cap de setmana de 3 fantàstics dies.

I esque només queden 4 setmanetes per Nadal i a la meva habitació hi comença a haver-hi esperit nadalenc en forma d'ossito i xocolatines.

Les xocolatines formen part del calendari d'advent. (calendari d'advent = cartolina amb 24 tapes darrera de cada tapa hi ha una xocolatina i cada dia t'has de menjar la que toca (van enumerades) fins que arribis al dia 24 de desembre (fum fum fum))

L'ossito és un obsequi de la meva àvia que l'altre dia va passar per davant d'una tenda i va arrassar amb adornos nadalencs i els va repartir per tothom

Ossito i xocolatines m'ajudaran a encarar les últimes setmanetes que em queden de classe abans de tancar-me a casa estudiant pels exàmens de gener.... Qui va tenir la genial idea de posar-ne un dia 7 de gener i 2 dia 9 s'hi va lluir

Així que com que no podré disfrutar del Nadal amb tota la seva essència el disfruto poquet a poquet des de ja mateix.

Us deixo amb el calendari i l'ossito!!
A cuidarse!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

jajaja, hi ha una part d'aquest missatge que l'hauries d'haver posat la setmana passada, no se quina... XD

això si, haurem d'aprofitar-lo més el temps eeh

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó