7 de setembre del 2008

Un any més

Wenas!

Com que aquesta setmaneta no ha tingut res d'especial aprofitaré l'ocasió per parlar de com vaig celebrar el meu cumple.
Ja farà més d'una setmana que soc una "veinteañera". Fins ara no he tingut cap fotografia per il·lustrar-ho però he aconseguit 2 fotos del pastis que em va fer la meva family. Com que estavem bastant aïllats va ser complicat acoseguir un pastís propiament dit sobretot si li sumem els meus gustos un tant particuars dels pastissos. Trobar un pastís sense RES de chocolata és molt complicat.

Aquí hi ha el resultat:



No és per res però el braç de gitano de llimona estava bonísim


I aquí ve la flipada de turno:

Encara que no us ho cregueu aquestes espelmes i les que hi ha a la foto del pastís són les mateixes.
Que què ha passat? Doncs, que no vaig apagar les veles suficientment ràpid

Ala genteta! a Disfrutar el que queda d'estiu que això ja s'acaba!!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó