1 de setembre del 2008

Després d'un mes de sequia

Hola de nou!
Dilluns dia 1 de setembre toca tornar a començar. Però amb la calma, sense estrés post-vacacional ni coses rares.

Començaré explicant el meu últim més. Com s'ha pogut comprovar ha estat un mes on he abandonat internet en general i el blog en particular.

A Mallorca m'hi vaig estar fins el 16 (crec). Després vaig anar amb molt bona companyia fins Laguardia a passar 4 dies. Per qui no conegui Laguardia dir que es troba al País Vasc tocant a la Rioja. L'objectiu del viatge va ser adentrar-me al fabulós món del vi (tinto de rioja, es clar) i tornar a visitar Euskadi, especialment San Sebastián.

És una debilitat que tinc. Tot el nord m'agrada però Donostia s'endú la palma. Encara no sé per què, potser per la concha, per l'espectacle que t'ofereixen tots aquells valents que van a fer surf quan la mar els ho permet o potser pels carrers del casc antic on a tot arreu pots trobar un bar amb uns bons pintoxs, tapas o racions acompanyades amb una copeta de vi o cervesa. Va estar molt i molt bé.

A la tornada vaig fer parada a Vallgorguina on m'hi vaig passar el que quedava de mes on vaig estrenar els meus 20 anyets.

I ara un altre cop a Barcelona. Aprofitaré les 2 setmanetes de vida que em queden per anar al cine a veure alguna que altre peli (aquest estiu nomes hi he anat 1 cop i no pot ser), una passejadeta per la platja o una visita al gimnàs que el tinc molt abandonat pobret.

Us deixo amb unes quantes fotografies del viatge!



A cuidarse!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó