19 de juny del 2008

Setmaneta a Alacant

Actualitzo per dir-vos que aquesta setmaneta que ve no ens veurem ja que me'n vaig a Alacant a omplir el cupo de pólvora per anys (ja que hi vaig per festes i a València ja se sap, els hi agrada petar i cremar cosetes)

Pels que els hi faci molta enveja que sàpiguen que m'hauré de llevar a les 5 del mati perquè el tren surt massa d'hora i m'han comentat que cada dia a les 7 del matí em despertarà una traca a sota mateix de la finestra d'on dormi



Durant aquests dies us deixo aquí la calma que jo no sé si tindré.
Cançó coneguda per no dir que comença a estar massa sobada per tothom una mica però té un rollet que m'agrada.

A cuidar-se per aquí i ens veiem el 27!!
P.D.: Quan torni m'hi posaré en serio amb les recomanacions de pel·lícules

1 comentari:

Anònim ha dit...

no me te quejes tantooooo....

no me te quejes tantooooo....

:)

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó