15 de juny del 2008

La primera de l'estiu

Un cop acabats els exàmens no se'm acut millor manera per celebrar-ho que sortint amb els amics el mateix dia que ets lliure per fi.

Lloc: Marina
La ruta va ser per a tots els gustos primer un bareto per beure, jugar a uns futbolins i tornar a beure, després visita fugaz a un bar dins de razz pero que no era razz (com es pot veure molt no ho vaig entendre) i finalment vam anar a discoteca Merlin; lloc on hi posen tot tipus de música menys clàssica (desde makina a pachanga passant pel "regueton")

Crec que aquestes fotografies són les que millor resumeixen la nit


A seguir disfrutant!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pozi així de guais va ser la nit, anda que no va triunfar la camera, jajja, jo encara m'estic partint la caixa de les fotos XD

I d'aquí no res ens anem amb tren cap a ALACANT wiiiiiiii xo abans haviam si ens passem pel waterworld encara que ho estic veient negre i no precisament pel temps (que chispa que tengo XD)

Dons re dirte que el blog està molt xulo i que ja m'hi aniré passant que ara que tinc temps no se que ferme amb ell....

Salut!


Mireia

Anònim ha dit...

jajaj exacte, son los fotos que mes resumeixen aquella nit, wno el meu cas em faltaria alguna dels futbolins xDD ara la de la Laia estava cla que havia de caure xDD.

Vagi be per ALACANT!!


Albert

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó