8 de juny del 2008

Dies raros

Banda sonora d'anatomia de grey: ideal per èpoques d'estudi.
BSO anatomia de grey = 3 CD per posar seguits sense por a fer-se pesat i que a més a més ajuden a fes passar les llargues estones d'estudi.
Y para muestra un botón:



A poques hores de fer el penúltim examen m'ha entrat un passotisme fora del normal i lo més fotut és que encara no en sé el motiu.

Crec que aquí comença una nova entrega de paranoies o empanades mentals a càrrec d'una servidora. Aquest cop es resumeix en un deixar passar el temps i unes preguntes que em ronden pel cap del pal "quienes somos, de donde venimos y a donde vamos" però en plan personal (quien soy, de donde vengo y a donde voy)

Ahir vaig anar a un teatre a que m'ensenyessin la part tècnica d'aquest. Com funciona tot el sistema de llums i so i encara no sé si em va agradar o no.
És trist que una resposta que només sigui si o no em costi tant de respondre. No descarto l'opció de que com estic a plena temporada d'examens i després d'aquest ultim mes (massa mogut pel meu gust) la meva ment no sigui tant àgil com de costum.

Com podeu comprovar les filosofades estan a l'ordre del dia. I lo pitjor de tot és que, ara per ara no m'ajuden a millorar el meu estat.

Així que en vista de l'èxit aniré a estudiar l'examen que tinc per demà.

Sort als que també estigueu d'exàmens i a disfrutar la resta que ja toca!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó