27 de juny del 2008

De vuelta!!

Eis genteta! Com prova els finals de juny?



Jo estic de vuelta ja del 1r viatget de l'estiu.
Què dir d'Alacant. Molta calor, moltes bombes (perquè allò no eren petards eren explosions literalment) i moooooooooolta moooooooooooolta música amb la seva conseqüent festa. En resum: molt molt guay

Però com diu la cançó jo "ya estoy de vuelta (de todo y de nada)" [de Jarabe de Palo; tot un personatge i tot un grup]
Atenció a la llista de souvenirs by the face: 3 parells d'aplaudidors d'Amstel, el barret de palla oficial de les festes (que llueixen a les fotos tant la Mireia com la Irene), un mocador i tropecientas pulseres "pide un deseo". Això pel que fa als que tinc jo, la Irene i la Mireia també s'han endut lo seu.

Per despedir-me us deixo amb 3 fotos (una per cadascuna) fetes al llarg del viatge.



No sé si es pot apreciar bé però la dona que surt darrera meu (foto del mig) sembla que hagi vist la llum amb el llibre o una paranoia per l'estil. No es pot dir que hagi sortit amb la millor posició.
Apart de les fotos hi han videos, quan estiguin organitzats ja intentare penjar-ne algun.

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó