31 d’octubre del 2008

THE CASTANYATE

Si si heu llegit bé aquesta nit ni castanyada ni Halloween...
Aquesta nit és THE CASTANYATE (pels que no domineu l'anglès es pronuncia o millor dit, ho pronuncio "de castañeit")

La paranoia ha vingut com a resultat de la terapia post-examens que m'he pegat. La terapia ha consistit en anar a pendre algo per celebrar que ja he passat l'equador dels parcials. I després ja relaxada arribo a casa i què em trobo? pos una imagen val més que mil paraules:

PAPAM!!!!
Una safata de panallets m'estava esperant! panallets caseros obviament (una mica chamuscats pero no passa res) de pinyons, coco i membrillo. Flipalo la varietat que tinc
I per si fos poc demà arriben els moniatos al forn.
Amb aquest temps què millor que panallets i moniatos per oblidar durant un ratet que estic d'examens.


Però no patiu per mi; si he pogut fer 2 examens amb 6 hores puc fer 2 examens en una setmana.
Està tot controlat (o almenys ara m'ho sembla)

Me'n vaig a disfrutar de la CASTANYATE en la seva escència, jeje
A cuidarse!!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó