5 d’octubre del 2008

Cap de setmana mogudet

Cap de setmana llarg i dur
Dissabte havia de fer cangurs de 2 nens de 3 i 5 anys durant tot el dia.
Per qui no ho sàpiga cangur tot el dia equival a pelis tot el dia, per ser exactes les pelis van ser:
Los increíbles, lunny tunes (2 DVD's), los lunnis karaoke i un apassionant capítol de "la abeja maya"

Vaig sortir d'aquella casa amb el cap fet un bombo i una miqueta menys pobre del que havia entrat perquè enganyar-se
Per desintoxicar-me de tant nen i tant dibuix animat vaig optar per la opció de sopar de tapes amb molt bona companyia i anar a veure Vicky, Cristina, Barcelona en versió original

I si dissabte no fas res de la uni ho toca fer diumenge. Per ser més exactes un projecte on s'havia de putinejar a més no poder uns arxius que se suposaven que eren de so i fer que realment allà sonés algo decent.

M'he tirat tot el matí encallada amb la merda projecte fins que he claudicat i he anat a dinar amb la familia fora. A la tarda i després d'un fantàstic poleo-menta ho he començat a veure tot més clar i poc a poc s'ha anat treient el projecte. Un cop el tenia mig enllestit he decidit que el millor que podia fer era na a pendre algo per distreure'm. Quan he tornat a casa m'he sentit inspirada per acabar el projecte i contra tot pronostic L'HE ACABAT

us deixo amb una cançó que a mi personalment m'anima bastant i aixi encara la setmana com ha de ser:


a ciudarse!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó