15 de novembre del 2008

psindrome post-estudi

Després de portar una bona temporada pendent de parcials i estudis (no entrarem en com han anat per si de cas) toca celebrar que s'ha acabat

I no es pot celebrar de qualsevol manera.

Si vaig acabar examens dijous el divendres ja estava sortint de festa per Barcelona amb els que acabaven de sortir de fer l'examen d'acústica. El detall amb el que encara ara estic flipant és que vam trobar lloc per sopar 30 persones sense reservar. God save els restaurant chinos.

La jornada es va allargar fins les 6 i a les 7 del matí m'aixecava per anar a treballar al cole de 8 a 12. Vaig dedicar la resta del dissabte per recuperar hores de son. El plan del diumenge va ser light, vaig kedar per esmorzar amb una noia que feia 4 anys que no veia i gràcies al Facebook vam recuperar el contacte.

I aquesta setmana ha tocat la moustache party. Dijous ens vam reunir uns quants de la uni amb un únic requisit: tothom havia de portar bigoti; ells ho tenien més facil que nosaltres però gràcies a déu una tenda de disfreces va donar solució al nostre problema.

Després vam aprofitar la ben entesa per sortir per zona hermètica de Sabadell. Lloc on mai hi havia anat i per ser la primera exepriència em va encantar.

Després d'aquesta parrafada us deixo amb 2 fotos que he trobat pel facebook a l'espera d'aconseguir-ne més


A cuidarse!

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó