18 de març del 2009

Momento Ray-Ban

Com molts de vosaltres haureu pogut comprovar aquesta setmana ha fet un temps de luxe. Solet, bones temperatures...
I això m'ha animat a que cada dia de la setmana (fins avui dimecres) he anat a la radio a peu. La caminadeta són uns 40-45 minuts però és tot de baixada. Pels interessats sapigueu que el trajecte consta en baixar tota rambla Catalunya per després (depenent del dia) agafa les rambles fins Liceu i carrer Ferran o l'alternativa és anar-hi per Portal de l'Àngel. Si ja ho sé, allò és guirilandia però m'agrada

Vaig amb les meves ulleres de sol (d'aqui el nom del post), la meva músiqueta i em dedico a observar al personal mentre vaig passejant. I avui per "rizar el rizo" m'ha sonat de cop aquesta cançó i ha estat brutal. És amb lo que us haureu de conformar perquè encara no he trobat manera humana de posar al post la sensació de passejar amb el sol tocant-te a la cara i amb la brisa per no passar calor.
Amb la cançó em despedeixo. A cuidarse! (i si us cuiden millor ;) )

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó