28 de maig del 2008

Tot ha de tenir un principi

Primer de tot:
WENAS!!

La intenció d'aquest blog és la d'anar explicant el que em passa a mi i al meu voltant. Apart d'això també està la intenció d'anar no recomanar pero si donar a conéixer aquelles pel·lícules i cançons que m'han agradat i els hi vull rendir un petit i humil homenatge.

No vull especificar la periodicitat amb la que renovaré però si que dic ara que intentaré que sigui el més aviat possible per dinamitzar el blog.

Ara per ara ja us dic que serà complicat perquè estic inmersa en el dens món d'exàmens finals, treballs i projectes. Si algú per causalitats de la vida té un treballet que li sobri jo molt amablement li puc entregar amb el meu nom, jejeje.



Petit comentari sobre la foto: crec que és la millor fotografia que resumeix com està la meva taula.

Ah!, se'm oblidava!!
crec que no fa falta dir que esteu tots convidats a dir la vostra en tots i cada una de les actualitzacions.

Facebook power

Perfil al Facebook de Olga Garcia Lladó